- AWARIA TELEFONÓW STACJONARNYCH! W przypadku awarii telefonów prosimy o kontakt pod nr -> 784 084 378 !!!! 2022-04-14 07:24:00 | więcej»
- XEROX - oryginalne CZĘŚCI & MATERIAŁY Dostępne na stanie magazynowym oraz pod zamówienie! 2014-03-05 14:04:00 | więcej»
- PRZESYŁKI! SZYBKA WYSYŁKA do i poza UE! Sprawdź - zapytaj! 2014-03-05 14:00:00 | więcej»
Zobacz również: FAQ - Częste pytania »
Następnie wypełnij wymagane pola tj. imię, nazwisko, e-mail oraz w przypadku firmy – jej nazwę i NIP. Wymagane jest także podanie hasła dostępu do konta – wedle uznania Klienta.
Rejestracja jako Klient przynosi wiele korzyści - stosowana przez nas procedura obsługi Klienta jest zoptymalizowana tak aby, Klient naszego sklepu miał gwarancję, iż zamawiając on-line, jego zamówienie zostało zrealizowane maksymalnie szybko, szybciej niż telefonicznie lub e-mailowo.
Klient ma możliwość szukania produktu stosując kilka rodzajów wyszukiwania, tj. szukanie po modelu, po typie produktu,po kategorii produktu, po marce urządzenia, a także może wyszukać produkt w klasyczny zaawansowany sposób.
W zależności od opcji szukania, na różnych etapach otrzymasz różne wyniki, np.
Produkt można dodać do koszyka na 2 sposoby:
z poziomu strony głównej – listy produktów, wpisując konkretną ilość zamawianych sztuk, np.
lub z poziomu szczegółowej karty produktu.

W koszyku można dokonać modyfikacji zamówienia, kontynuować je lub zakończyć.
Jeśli w koszyku znajdują się wszystkie produkty, które chciałeś zamówić – możesz zakończyć proces uzupełniania koszyka i przejść do kolejnych etapów według poniższej instrukcji:
Po kliknięciu „Złóż zamówienie” otrzymasz listę 5 punktów niezbędnych do zakończenia zamówienia:

Punkt 1
Uzupełnij informacje nt. płatności:

Punkt 2
Uzupełnij informacje nt. adresu dostawy w przypadku, gdy różni się on od adresu płatnika (tj. wysyłka na inny adres):

Punkt 3
Określ metodę dostawy:

Punkt 4
Określ formę płatności:

Punkt 5
Podsumowanie zamówienia – na tym etapie możesz dokonać jeszcze zmian w danych zamówienia:

Ostatecznie otrzymasz emailowe potwierdzenie zamówienia wraz z jego numerem:

Zobacz również: FAQ - Częste pytania »
Jak szukać?
Jak założyć konto?
![]() |
W celu założenia konta w naszym sklepie, kliknij link utwórz konto lub kliknij w górnym prawym rogu przycisk „załóż konto”. |
Następnie wypełnij wymagane pola tj. imię, nazwisko, e-mail oraz w przypadku firmy – jej nazwę i NIP. Wymagane jest także podanie hasła dostępu do konta – wedle uznania Klienta.
Rejestracja jako Klient przynosi wiele korzyści - stosowana przez nas procedura obsługi Klienta jest zoptymalizowana tak aby, Klient naszego sklepu miał gwarancję, iż zamawiając on-line, jego zamówienie zostało zrealizowane maksymalnie szybko, szybciej niż telefonicznie lub e-mailowo.
Jak szukać?
www.ARTONERY.pl dają wiele możliwości szukania i sortowania towaru po dogodnym parametrze.Klient ma możliwość szukania produktu stosując kilka rodzajów wyszukiwania, tj. szukanie po modelu, po typie produktu,po kategorii produktu, po marce urządzenia, a także może wyszukać produkt w klasyczny zaawansowany sposób.
W zależności od opcji szukania, na różnych etapach otrzymasz różne wyniki, np.

Jak kupować?
Jeżeli zdecydowałeś się na zakup konkretnego produktu, należy go umieścić w koszyku.Produkt można dodać do koszyka na 2 sposoby:
z poziomu strony głównej – listy produktów, wpisując konkretną ilość zamawianych sztuk, np.

lub z poziomu szczegółowej karty produktu.
Po dodaniu do koszyka, produkty można zobaczyć w prawej górnej części strony klikając | ![]() |

Jak złożyć zamówienie?
Jeżeli zdecydowałeś się na zakup konkretnego produktu / ów i umieściłeś go już w koszyku, dokończ proces zamówienia.W tym celu kliknij „Zobacz koszyk >>” z prawej strony. | ![]() |
W koszyku można dokonać modyfikacji zamówienia, kontynuować je lub zakończyć.
Jeśli w koszyku znajdują się wszystkie produkty, które chciałeś zamówić – możesz zakończyć proces uzupełniania koszyka i przejść do kolejnych etapów według poniższej instrukcji:

Po kliknięciu „Złóż zamówienie” otrzymasz listę 5 punktów niezbędnych do zakończenia zamówienia:

Punkt 1
Uzupełnij informacje nt. płatności:

Punkt 2
Uzupełnij informacje nt. adresu dostawy w przypadku, gdy różni się on od adresu płatnika (tj. wysyłka na inny adres):

Punkt 3
Określ metodę dostawy:

Punkt 4
Określ formę płatności:

Punkt 5
Podsumowanie zamówienia – na tym etapie możesz dokonać jeszcze zmian w danych zamówienia:

Ostatecznie otrzymasz emailowe potwierdzenie zamówienia wraz z jego numerem:

Zobacz również: FAQ - Częste pytania »